دندانپزشکی طرف قرارداد نیروهای مسلح شرق تهران

دندانپزشک طرف قرارداد با بیمه نیروهای مسلح ؛ ما پاسخ تمام سوالاتی که در مورد دندانپزشکی زیبایی که نام آن را در سال های اخیر زیاد شنیده اید را برای شما آماده کرده ایم. این رشته دندانپزشکی است که به فرد اجازه می دهد تا از نظر زیبایی ساختار دندان و فک چشمگیر و همچنین سالم باشد. در این روش درمانی، جدای از تکنیک های مختلف، به طور مکرر از تکنولوژی استفاده می شود.تصویر زیبایی شناختی مورد نظر در این زمینه با توجه به ویژگی های فیزیکی و اجتماعی فرد تعیین می شود. بنابراین، آنها طرح های خاصی هستند که از فردی به فرد دیگر متفاوت است. پس از ارزیابی ساختار دهان، فک و صورت فردی که می خواهد دندان های زیبایی داشته باشد، تصویر طبیعی و ایده آل در محیط کامپیوتر طراحی می شود. به این ترتیب این طرح به سلیقه بیمار ارائه می شود و روند درمانی موفقی انجام می شود.

شما میتوانید با استفاده از بیمه نیروهای مسلح خود از خدمات درمانی دنداپزشکی دکتر سیمین برنگی استفاده کنید.

 

اقدامات بهداشتی پیشگیرانه دندانپزشکی و همچنین کلیه خدمات بهداشتی است. هدف از این کاربردها حفظ سلامت دندان ها در دهان است.

برای جلوگیری از مشکلاتی که ممکن است در طول زمان ایجاد شود. مثلا؛ در یک بیمار بالغ، پوسیدگی که از بین دندان ها شروع شده است، با پر کردن یک طرفه کوچک اصلاح میشود.

درمان ریشه حتی ممکن است منجر به استخراج شود، اگر دیر مداخله شود، زمانی که در شرایطی باشد که بتوان آن را برطرف کرد. بنابراین، اقدامات پیشگیرانه دندانپزشکی

هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان خدمات دندانپزشکی بسیار مهم است. دندانپزشکی پیشگیری در بزرگسالان و کودکان؛ این شامل درمان های لازم، آموزش بهداشت دهان و دندان و کنترل های معمول است.

 

روش های مورد استفاده در دندانپزشکی زیبایی

پزشک مجرب ما در زمینه دندانپزشکی زیبایی در مرکز بهداشت دهان و دندان دکتر سیمین برنگی که مرکز خدمات ما در استان تهران می باشد کار می کنند. روش های مورد استفاده در این رشته دندانپزشکی را به اختصار بیان می کنیم.

سیستم های (باندینگ)

این سیستم ها کاربردهایی هستند که با اتصال به دندان، تغییرات لازم را در ویژگی های دندان مانند شکل، رنگ و اندازه ایجاد می کنند.

پر کردن فضاهای بین دندان پر کردن دندان های شکسته شکل دادن به دندان های فرسوده تغییر رنگ دندان کاربردهای عملی که باعث موفقیت در عملیات فوق می شود. این روشی است که اغلب در مواردی که نیاز به دندان چینی نیست ترجیح داده می شود.

پر کردن کامپوزیت

پرکردن های کامپوزیت، پرکننده های زیبایی هستند که جایگزین پرکردگی های خاکستری رنگی شده اند که در گذشته در دندانپزشکی استفاده می شد. ظاهری طبیعی با پر کردن کامپوزیت دندان ارائه می شود. امکان استفاده از 5 تا 10 بار در مواقع ضروری و نگهداری منظم را فراهم می کند. پر کردن کامپوزیت به طور متوسط ​​بین 30 دقیقه تا 10 ساعت انجام می شود.

روکش دندان چینی

روکش دندان پرسلن یک کاربرد دندانپزشکی زیبایی است که در صورت عدم وجود یک یا چند دندان و یا در مواردی که دندان ها از بسیاری جهات ناسالم هستند نتایج موفقیت آمیزی به دست می دهد.روکش های دندانی پرسلن را می توان با چند تکنیک مختلف انجام داد. پس از اتمام معاینه و اندازه گیری های اولیه، بسته به تکنیک پوشش انتخابی، در 3 یا 4 جلسه تکمیل می شود.

روکش فلزی پشتی؛ پوشش‌های چینی متکی بر فلز با استفاده از مواد حاوی فلز برای جلوگیری از شکنندگی مواد چینی و ایجاد زیرساختی بادوام ایجاد می‌شوند. با فناوری در حال توسعه، برنامه های کاربردی جایگزین که از نظر زیبایی شناسی ظریف به نظر می رسند، اغلب به جای مواد حاوی فلز ترجیح داده می شوند.

پرسلن زیرکونیوم

یکی از محبوب ترین روش های درمان دندان در سال های اخیر است. سفید بودن و ظاهری بادوام و طبیعی در پایه زیرین چینی آن را به یکی از مدل های درمانی دندانپزشکی زیبایی تبدیل کرده است. برای اطلاعات دقیق در مورد پرسلن زیرکونیوم می توانید روی به قسمتت مقالات ما مراجعه کنید.

پرسلن لمینت

پرسلن لمینت دندان فرآیندی است که با چسباندن بافت های نازک چینی با سایش دندان ها بدون نیاز به برش استفاده می شود. به عنوان چینی برگ نیز شناخته می شود. این یک برنامه پرهزینه است. با این حال، اغلب در دندانپزشکی، به ویژه در دندان های قدامی ترجیح داده می شود.

زیبایی شناسی صورتی

زیبایی صورتی که به زیبایی لثه نیز معروف است یکی دیگر از کاربردهای دندانپزشکی زیبایی است. این فرآیند از بین بردن مشکلات زیبایی است که در بافت های نرم و سخت اطراف دندان ایجاد می شود و توسط لثه ها ایجاد می شود.

اقدامات پیشگیرانه دندانپزشکی چیست؟

دندانپزشکی پیشگیرانه با هدف رفع شایع ترین بیماری های دهان و دندان مانند پوسیدگی دندان و التهاب لثه در معاینات دندانپزشکی توصیه می شود که هر 6 ماه یکبار انجام شود.

برنامه های کاربردی برای پیشگیری دندان ها شامل:

فیسور سیلانت: این کاربرد برای دندان های دائمی و دندان های آسیاب با فرم فرورفته برای محافظت از دندان ها اعمال می شود.

برای به حداقل رساندن خطر پوسیدگی برای اولین دندان دائمی، بیشترین استفاده از فیشور سیلانت دندان‌های ۶ ساله هستند که اولین دندان‌هایی هستند که در کودکان رویش می‌کنند.

فرورفتگی ها بسته شده و احتمال ایجاد پوسیدگی کاهش می یابد. این روش قطعا باید برای کودکانی که آگاهی از مراقبت از دهان آنها به طور کامل توسعه نیافته است اعمال شود.

فیشور سیلانت که یکی از کاربردهای اساسی پزشکی است برای بزرگسالان نیز قابل استفاده است.

تمیز کردن حرفه ای دندان: تمیز کردن حرفه ای دندان برای تمیز کردن پلاک و تارتار روی دندان ها، به خصوص برای مناطقی که هنگام مسواک زدن و نخ دندان کشیدن به سختی دسترسی دارند، مانند خط لثه، مورد نیاز است. تمیز کردن دندان توسط دندانپزشکان یک بار در سال در محدوده دندانپزشکی پیشگیرانه برای سلامت دهان و دندان بسیار مهم است.

 بیشتربدانید:دندانپزشک طرف قرارداد با بیمه رازیقيمت سفيد كردن دندان در تهراندندانپزشک طرف قرارداد با بیمه دانادندانپزشک طرف قرارداد با بیمه حکمت

فلوراید تراپی: فلوراید که یک ماده معدنی طبیعی در دهان در شرایط عادی است، به دندان‌ها کمک می ‌کند تا قوی ‌تر و در برابر پوسیدگی مقاوم ‌تر شوند. هدف دندانپزشکان محافظت از سلامت دندان با استفاده از فلوراید تراپی روی دندان ها است، زمانی که فلوراید مورد نیاز دندان ها به اندازه کافی تامین نمی شود، که حتی حفره هایی که شروع به تشکیل شده اند را درمان می کند. فلورایدتراپی که یک کاربرد سریع و آسان دندانپزشکی پیشگیرانه است، هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان قابل استفاده است.

کاربرد خمیر پرکننده: خمیرهای پرکننده دندان که عموماً برای دندان‌های عقبی ترجیح داده می‌شوند، پوشش نازکی هستند که روی سطوح جویدنی دندان‌ها اعمال می‌شود. مواد پرکننده به شکاف ها و حفره های طبیعی سطح دندان نفوذ می کند و از تشکیل باکتری ها جلوگیری می کند و به جلوگیری از پوسیدگی کمک می کند.

تشخیص پوسیدگی: با پیشرفت تکنولوژی دندانپزشکی، امروزه امکان تشخیص زودهنگام پوسیدگی دندان وجود دارد. برای این کار از فناوری لیزر که سریع، آسان و بی خطر است استفاده می شود.درمان پوسیدگی های زودرس با دندانپزشکی پیشگیرانه در حفظ سلامت دهان و دندان اهمیت زیادی دارد.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search